Promocja wydarzeń sportowych w samorządach lokalnych – szkolenie

Osoby odpowiadające za promocję sportu w gminach i dzielnicach, prezesów klubów sportowych, działaczy sportowych i wszystkich zainteresowanych zapraszamy na cieszące się, w ostatnim czasie największym zainteresowaniem szkolenie z zakresu promocji przedsięwzięć sportowych w internecie.

Szkolenie odbędzie się 7 marca (piątek) w godzinach 10.00 – 15.00 w Warszawie przy ul. Grażyny 13/15.

 

Szkolenie poprowadzi Tomasz Jurek – specjalista ds. marketingu międzynarodowego i nowych mediów Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent ALK i Bradford University School of Management. Od 2000r. prowadzi działalność szkoleniową i doradczą związaną z marketingiem, lokalizacją produktów oraz wizerunkiem firm w sieci. Zawodowo zainteresowany głównie wykorzystaniem nowych technologii w biznesie.

 

Zgłoszenia prosimy przesyłać mailem na adres menedzersportu3sektora@gmail.com z podaniem następujących danych: imię, nazwisko, organizacja, telefon kontaktowy, do dnia 5 marca br.

 

Koszt szkolenia w kwocie 200 zł obejmuje pięciogodzinny wykład wraz z praktycznymi warsztatami, materiały informacyjne oraz drobny poczęstunek. Opłatę za szkolenie można uiścić przelewem bądź gotówką.

Program:

 

Część ogólna

 

 rozpoznanie poziomu wiedzy uczestników i definicja celów

 co chodzi w mediach społecznościowych?

 statystyki mediów społecznościowych w Polsce – gdzie bywać, kogo angażować?

 jak działają media społecznościowe?

 Exposure, Engagement, Influence, Action

 podobno Facebook się kończy. Dokąd zmierzają media społecznościowe?

 kryzys, co można stracić na kryzysie w mediach społecznościowych i jak sobie z nim poradzić?

 

Cześć Techniczna

 

Facebook

 

 zakładamy fan page

 śledzimy postępy

 promujemy stronę

 konkurs na FB

 aplikacje, ile to kosztuje i komu się opłaca

 narzędzia dodatkowe, monitoring, statystyki itp.

 

YouTube

 

 czym się różni YouTube od Facebooka

 czemu powinieneś tu być?

 co możesz zrobić na YouTube?

 

FourSquare, Instagram, Twitter, Google +

 

 gdzie jeszcze warto się pokazać

 co to jest geolokalizacja

 

Strategia

 

 określamy grupę docelową

 wyznaczamy cele

 oceniamy koszty

 wybieramy narzędzia

 mierzymy efekty