Osoby odpowiadające za promocję sportu w gminach i dzielnicach, prezesów klubów sportowych, działaczy sportowych i wszystkich zainteresowanych zapraszamy na cieszące się, w ostatnim czasie największym zainteresowaniem szkolenie z zakresu promocji przedsięwzięć sportowych w internecie.
Szkolenie odbędzie się 7 marca (piątek) w godzinach 10.00 – 15.00 w Warszawie przy ul. Grażyny 13/15.
Szkolenie poprowadzi Tomasz Jurek – specjalista ds. marketingu międzynarodowego i nowych mediów Akademii Leona Koźmińskiego. Absolwent ALK i Bradford University School of Management. Od 2000r. prowadzi działalność szkoleniową i doradczą związaną z marketingiem, lokalizacją produktów oraz wizerunkiem firm w sieci. Zawodowo zainteresowany głównie wykorzystaniem nowych technologii w biznesie.
Zgłoszenia prosimy przesyłać mailem na adres menedzersportu3sektora@gmail.
Koszt szkolenia w kwocie 200 zł obejmuje pięciogodzinny wykład wraz z praktycznymi warsztatami, materiały informacyjne oraz drobny poczęstunek. Opłatę za szkolenie można uiścić przelewem bądź gotówką.
Program:
Część ogólna
rozpoznanie poziomu wiedzy uczestników i definicja celów
co chodzi w mediach społecznościowych?
statystyki mediów społecznościowych w Polsce – gdzie bywać, kogo angażować?
jak działają media społecznościowe?
Exposure, Engagement, Influence, Action
podobno Facebook się kończy. Dokąd zmierzają media społecznościowe?
kryzys, co można stracić na kryzysie w mediach społecznościowych i jak sobie z nim poradzić?
Cześć Techniczna
zakładamy fan page
śledzimy postępy
promujemy stronę
konkurs na FB
aplikacje, ile to kosztuje i komu się opłaca
narzędzia dodatkowe, monitoring, statystyki itp.
YouTube
czym się różni YouTube od Facebooka
czemu powinieneś tu być?
co możesz zrobić na YouTube?
FourSquare, Instagram, Twitter, Google +
gdzie jeszcze warto się pokazać
co to jest geolokalizacja
Strategia
określamy grupę docelową
wyznaczamy cele
oceniamy koszty
wybieramy narzędzia
mierzymy efekty