W związku z bardzo dużym zainteresowaniem z jakim spotkało się szkolenie dotyczące promocji przedsięwzięć sportowych w internecie, wyznaczyliśmy dodatkowy termin szkolenia 20 stycznia (poniedziałek) w tych samych godzinach 10-15. Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie zgłoszeń na adres mailowy menedzersportu3sektora@gmail.com.
Program szkolenia:
Część ogólna:
– Rozpoznanie poziomu wiedzy uczestników i definicja celów.
– O co chodzi w mediach społecznościowych?
– Statystyki mediów społecznościowych w Polsce – gdzie bywać, kogo
angażować?
– Jak działają media społecznościowe?
– Exposure, Engagement, Influence, Action
– Podobno Facebook się kończy. Dokąd zmierzają media
społecznościowe?
– Kryzys. Co można stracić na kryzysie w mediach społecznościowych i
jak sobie z nim poradzić?
Część szczegółowa:
Cześć Techniczna:
– zakładamy fan page,
– śledzimy postępy,
– promujemy stronę,
– konkurs na FB,
– aplikacje, ile to kosztuje i komu się opłaca,
– narzędzia dodatkowe, monitoring, statystyki itp.
YouTube
– Czym się różni YouTube od Facebooka?
– Czemu Twój klub powinien tu być?
– Co klub sportowy może zrobić na YouTube?
FourSquare, Instagram, Twitter, Google +
– Gdzie jeszcze warto się pokazać?
– Co to jest geolokalizacja?
Strategia:
– określamy grupę docelową,
– wyznaczamy cele,
– oceniamy koszty,
– wybieramy narzędzia,
– mierzymy efekty
Prowadzący:
Tomasz Jurek – specjalista ds. Marketingu Międzynarodowego i Nowych Mediów Akademii
Leona Koźmińskiego. Absolwent ALK i Bradford University School of
Management. Od 2000r. prowadzi działalność szkoleniową i doradczą
związaną z marketingiem, lokalizacją produktów oraz wizerunkiem firm w
sieci. Zawodowo zainteresowany głównie wykorzystaniem nowych technologii
w biznesie.
W przerwach szkolenia oferujemy serwis kawowy oraz drobny poczęstunek.
Koszt szkolenia w wysokości 200zł można uiścić płacąc na konto:
BM Usługi
55 1140 2004 0000 3302 4660 3878
bądź bezpośrednio przed szkoleniem
Zachęcamy do inwestycji w siebie i swoją organizację!