Jak skutecznie przekonywać sponsorów?

Zgodnie z tym o czym mówił na ostatniej „kawiarence sportowej” dyrektor Biura Sportu i Rekreacji pan Janusz Samel, M. St. Warszawa poza konkursami finansuje przedsięwzięcia sportowe na zasadzie zakupu usługi promocyjnej. Przy wyborze oferty kieruje się badaniami marketingowymi prowadzonymi przez firmę Pentagon Research. W związku z tym postanowiliśmy zaprosić na najbliższe spotkanie „kawiarenki sportowej” przedstawiciela tej firmy pana Tomasza Sieniutycza aby zapytać go o to co sportowe ngosy mogą zrobić aby lepiej sprzedawać swoje przedsięwzięcia (nie tylko Miastu ale również biznesowi). Spotkanie odbędzie się, w ramach „kawiarenki sportowej” 28 października (wtorek) br. w PKiN na XX piętrze w sali nr 2023. Zainteresowanych prosimy o nadsyłanie zgłoszeń na adres menedzersportu3sektora@gmail.com. Ilość miejsc niestety jest ograniczona dlatego będzie decydować kolejność zgłoszeń.